Back 4 Blood از 10 میلیون بازیکن عبور می کند، اولین آپدیت در ماه آوریل راه اندازی می شود

Back 4 Blood از 10 میلیون بازیکن عبور می کند، اولین آپدیت در ماه آوریل راه اندازی می شود

شاید Back 4 Blood آنطور که خیلی ها انتظار داشتند یک جانشین معنوی Left 4 Dead که مدت ها در انتظارش بودند ، دنیا را به آتش نکشیده باشد، اما با این وجود مخاطبان زیادی برای خود ایجاد کرده است. بازی ps4 و ps5 تیرانداز زامبی‌های co-op موفقیت چشمگیری داشته است، به طوری که ناشر WB Games اعلام کرده است که از زمان عرضه در ماه اکتبر از مرز 10 میلیون بازیکن گذشته است که البته این واقعیت را نیز در نظر می‌گیرد که این بازی از زمان عرضه از طریق Game Pass نیز در دسترس بوده است. روز انتشار آن تعداد بازیکنان آن از رقم 6 میلیونی که اندکی پس از عرضه گزارش شده بود، افزایش یافته است.

 

در همین حال، همچنین تایید شده است که اولین الحاق بازی، با نام Tunnels of Terror، در 12 آوریل راه اندازی خواهد شد و نویدبخش این است که بخش بسیار خوبی از محتوای جدید را ارائه دهد. برای شروع، بازیکنان می‌توانند به‌عنوان دو پاک‌کننده جدید بازی کنند . آتش‌نشان تبر به‌دست Sharice و رستوران‌دار «مثل میخ» Heng. سه نوع جدید از Warped Ridden نیز با Shredders، Urchins مین ریز و Rippers متخصص آسیب اضافه شده است.

 

یکی دیگر از موارد اضافه شده جدید، یک فعالیت جدید PvE در قالب Hives Ridden است. اینها تیمی متشکل از چهار پاک کننده را موظف می کنند تا هفت سیاه چال مختلف را در زیر ایوانزبورگ کاوش کنند که هرکدام مملو از Warped Ridden فوق الذکر است که در حالت PvP Swarm نیز موجود خواهد بود . همانطور که انتظار دارید، Ridden Hives دارای جوایز انحصاری نیز خواهد بود.

 

تعداد زیادی افزودنی دیگر نیز در این الحاقیه گنجانده شده است، از جمله هشت پوسته شخصیت جدید، دوازده پوسته سلاح، هفت سلاح افسانه ای جدید و کارت های جدید. در همین حال، برای کسانی از شما که می‌خواهید Back 4 Blood چالش‌های بیشتری را ایجاد کند، یک آپدیت رایگان که همزمان راه‌اندازی می‌شود، گزینه سختی جدید «No Hope» را نیز اضافه می‌کند.

 

Back 4 Blood برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

کلمات کلیدی :

Back 4 Blood

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Back 4 Blood از 10 میلیون بازیکن عبور می کند، اولین آپدیت در ماه آوریل راه اندازی می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5e35

خبرنامه بازی ها

گالری